субота, 16 липня 2016 р.

Особливості вивчення предметів духовно-морального спрямування у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році

Відповідно до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою і вивченням етики чи курсів духовно-морального спрямування (додаток 13 до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 03.04.2012 р. № 409 в редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 29.05. 2014 № 664) у 2015/2016 навчальному році в 5-6 класах продовжується вивчення предмета «Етика» або інших курсів духовно-морального спрямування. Для шкіл, що користуються іншими Типовими планами, ці курси можуть вивчатись за рахунок варіативної складової. Натепер Міністерством рекомендовано такі програми:

«Етика» (вид-во «Перун», 2005),

«Християнська етика в українській культурі» (вид-во «Сім кольорів», 2013),

«Біблійна історія та християнська етика» (вид-во «АСМІ», Полтава,2011),

«Основи християнської етики» (вид-во «Літера ЛТД», 2011).

Міністерство освіти і науки України передбачило можливість вивчення в школах етики або інших предметів духовно-морального спрямування не лише в варіативній, але і в ІНВАРІАНТНІЙ складовій навчального плану.

Викладання основ християнської етики в загальноосвітніх навчальних закладах відбувається за умови письмової згоди батьків та за наявності підготовленого вчителя.

Зміст курсів духовно-морального спрямування не передбачає катехізацію, неприпустимим є також нав’язування учителем дітям власних поглядів у ставленні до тих чи інших Церков, примусу дітей до молитви під час уроків, відвідування церковних служб тощо.

Предмети духовно-морального спрямування слід викладати в тісній співпраці з батьками, давати їм можливість відвідувати уроки і позакласні заходи з предмета.

Немає коментарів:

Дописати коментар